Haticekubra25 Kızlar 37+4 teyim doktor idrar yolu enfeksiyonun var dedi ilaç verdi kullanmaya başladıktan sonra vajına yakında bi şey çıktı sivilce gibi ama büyük bu ne acaba bilen yaşayan var mi
Melisaycl Haticekubra25 bnde suan idrar yolu enfeksiyonu icin antipiyotik ve fitil kullaniyorum geciyo gibi bi sivilc3 faln yok ama o yine enfeksiyondan iltihap toplamistir buyuk ihtima daha once bndede olmustu enfeksiyondan oluyo gecer bi kac zmna
Degisken Haticekubra25 benim hamilelik tedavimde klomen hapını kullandığım her ay öyle bir adet vajinada sivilce çıkardı. İlk çıktığında dokunduğum gibi patladı bembeyaz irin çıktı. Sonrakileri aylarda çıkanı da ben patlattım zaten .bidaha başıma gelmedi.bende de bol enfeksiyon var şuan ama çıkmadı öylebişey
Melisaycl Haticekubra25 bebege zarari olurmu bilmiyorumda burda blogda okumustum enfeksiyon ucuk yaparsa vajinada normal dogum yapmiyolarmis bebege bulasir dogum esnasinda dye sezaryen yapiyolarmis
Minikus58 Melisaycl uçak değildir ama sizinki sivilcedir bende de çıkıyor bazen sıkınca yada kendiliğinden geçiyor o