Balkuzu01 3 4 haftalık hamileyim.Regl dönemim 5 gün geçti testte pozitif çıktı.Sol kasık bazen de sağ kasığım ,belim ağrıyor 1 2 dakikalık agri giriyor sonra çıkıyor. Normal mi sizce nedeni nedir sizce
MervEslinArden Balkuzu01 yerleşme ağrısı diyor doktorlar bu ağrılara ilk haftalar normal olması ben 11.haftama kadar ağrıyı hissettim sonra geçti
Glcnazz10 Balkuzu01 bende de öyleydi canım idrar kültür kan istedi dr enfeksiyon çktı hep kanımda hem idrarımda dikkat et tahlillerini yaptr
Humi Balkuzu01 yerlesiyor bebek normal. Bende regl olcam diye beklerken hamile oldugumu ogrenmistim o agrilardan biraz surucak 7-8 haftya kdr
Hll3434 Bende 6 haftalık hamileyim ilk hamile olduğumu öğrendiğimden beri bende de var anlık birden giriyor keskin bi agrı 1-2 dk sonra düzeliyor değil mi
Balkuzu01 Hll3434 aynen öyle acaba regl dönemine girdigim icin mi diye düşünüyorum ama reglken böyle ağrımazdı hem belim hem bacağıma giriyor ağrı
Hll3434 Balkuzu01 benim de bel de vardı o geçti ama hala bu 1-2 saniyelik sancı geliyor özelikle akşamları oluyor bende
Hll3434 Balkuzu01 yatakta sağımdan soluma dönünce birden kalkınca aynen bende de öyle bi süre hareket etmiyoeum geçiyor ilk başlarda düşük felan yapcagımı düşünmeye başlamıştım bu agrıdan dolayı ama burda okudum hemen hemen herkeste olmuş bu agrı 😊
Balkuzu01 Hll3434 benimde solum ağrıyor sol bacağıma ağrısı vuruyor. Daha dün test yaptım malum doktora gidemedik daha virüs yüzünden 😔
GY2020 Balkuzu01 bende kan testi verdim sağlık ocağından hamileliğimi öğrendim ama doktora gidemiyorum tahmini 6 haftalık olduğunu düşünüyoruz bi yandan de çok merak ediyorum .
Hll3434 Balkuzu01 4 haftalıkken gittim evde test yaptıktan sonra ultrasonla karından baktı ama kese görünmedi erken dedi kan aldı hamilesin dedi 7-8 haftalık olunca gidicem virüs problem ama kalbi atıyor mu atmıyor mu öğrenmem gerek
GY2020 Balkuzu01 evet insan bi görmek istiyor belki de kalp atışını duyacağız ama hepsinden mahrum kalıyoruz
Balkuzu01 Hll3434 7 den sonra kalp atışına bakılıyor diye biliyorum ancak oluşuyor yavas yavas her şey hayırlısı olsun ha geç olsun güç olmasin 🙏🏻🌺