Hazaledaa bende öyle sağıma yatinca rahat ediyorum .bebek başından beri sağda, sola dönünce sanırım ağırlık yapiyo .Rahatsiz oluyorum. Ama şuan rahime giden sağ damarda tıkanıklık olduğu için mecbur sola yatıyorum. Daha da zaman var ,çok zorlaniyorum ☹