Merve_gnr2 38+2 bizde. Geceleri idrara sık kalkiyorum. Daha dogrusu kalkamiyorum yataktan kalkmak lavaboya gitmrk o kadar zor oluyor ki. Resmen inleyerrk kalkiyorum. Lavabodan sonra rahat bir sekilde dönüyorum. Ama tekrar kalktigimda sonuc yine ayni. Hep sol tarafima yattigimdan uykuya rahat dalabiliyorum ama iki saatte bir falan kalkiyorum. Ve en buyuk korkum doguma gunler var ve bir virus gercegi var. Rabbim bizleride bebeklerimizide hepimizi korusun inşallah 🙏