benim ablam da çocuğunu park yatakta büyüttü. şuan üç yaşını geçti hala onda yatıyo, pek sığmıyor tabi büyüdü o ayrı 🙂) diğer çocuğuna ahşap beşik almıştı ama park yataktan daha memnun kaldı. dedikleri gibi katlanıp taşınabilir olması da iyi bir şey. anneme kalmaya giderken yanda yazın köye, tatile vs arabanın arkasınq atarım diye düşünüyorum. daha almadım ben de, diğer ahşaplar çok şık park yataklar biraz çirkin kalıuo yanında 🙈 ama tabiki kullanışlı olması daha önemli..