Daydemir abartılı bişey koymaya gerek yok bence ben bbebeğim için;
1 adet kalın battaniye
1 adet nohut battaniye
1 adet 10lu hastane şıkışı
1 adet isimli tulum şapka ve eldiveni
2 adet yedek zıbın
2 adet yedek ağız bezi(hastane çıkışı içinde var)
10 adet bez
1 paket ıslak mendir
1 biberon
1 emzik
1 adet mama
1 adet pişik kremi( ne olur ne olmaz)
1 adet müslin bezi
puset ve puset örtüsü
kendim için;
1 adet elbise pijama
1 adet alt üst takım pijama
1 adet silvernurse
1 adet lohusa tacı,terliği
1 adet lavabo için plastik terlik
1 adet hırka
1 paket depend
1 adet emzirme sütyeni
1 adet alt üst eşofman takımı
eşime 2 adet tişört biri fotoğraf çekimi için biri yedek
2 adet çorap
düzleştirici, diş fırçası be macun
bukadar benim koyduklarım ve valizim orta boy olmasına rağmen yarısı boş kaldı🤷🏻♀️