Arkadaşlar öncelikle herkese merhaba 7+3 hamileyim hafif kahverengi kanama yaşadım fakat sadece sildiğim zaman geliyor kendi kendine akmıyor yarın doktor kontrolüm var fakat şu an endişeliyim tecrübeli annelerden yorum bekliyorum ilk hamileliğim ve çok evhamlıyım hafif kasık ağrımda var yardımcı olurmusunuz ?