Ozqe_tolqa Merhaba güzell anneler benim doğum a daha var ama yavaştan yavaştan eksikleri almak istiyorum göğüs pompası tavsiyesi olan elektrikli yada manüel nasıl almalıyım şimdiden teşekkürler .
lilosbebek Ozqe_tolqa bende az önce baktım mochi marka manuel olanı alıcam yorumları iyi ona bakabilirsiniz
Mslm Ozqe_tolqa ben de manuel olanını aldım fiyatı uygun du markete gelmiş ti baklm az kaldı kullanmaya 36oluyoruz yarın insallh iyidir göğsüme tutup denedim de baya iyi çekiyor du 😂
Gozde06 Ozqe_tolqa bende lansinohun manuel tekli olanı almayı düşünüyorum canım en azından hastanede bulunur oldu ki sıkıntı olursa Doğumdan sonra elektrikli iyisinden alırım diye düşündüm
Elfydr lilosbebek bende onu aldım çok güzel yorumları deneyeceğim elimde birde ilk kızımdan kalan mustela elektrikli var.
Aylinnnnnn08 Gozde06 ben lansinoh manuel aldım ama tavsiye etmem çok yorucu onu alacağına baby plusın elektrikli olanı var hem fiyatı uygun hem çekişi güzel
Nevo Ozqe_tolqa wee manuel almış eşim 3 ay kullandım yani ben almamıştım hastanede gerekli oldu sonra mamajoo elektrikli aldım memnun kaldım tavsiye ederim mochi bilmiyorum ama yorumlarda iyi diye tavsiyede bulunuyorlar
lilosbebek Ozqe_tolqa trendyolda görmüştüm yorumlarını İnstagram sayfasındanda baktım hepsi buradadan aldım az önce 100 TL fiyatı
Nevo Ozqe_tolqa geçen sene doğum yaptım 220 TL civarı canım indirimlere de sürekli giriyor elektrikli pompalar o şekilde almıştık bizde
Smgkru Ozqe_tolqa bende daha 32 haftalık gebeyim lansinoh 2si 1 arada elektrikliyi kime sorduysam çok fazla beğendiklerini söylediler bende ondan aldım açıkcası deneyince görücez bakalım bende memnun kalacakmıyım 😊