İyi akşamlar kızlar 37+3 haftalık hamileyim Nst de bebeğin hareketleri görünmüyor dün iki serum 4 Nst ye girdim banamısın demedi.ult.da sıkıntı yok bebek de iyi.malum çok sık gidemiyoruz artık hastaneye aynısını yaşayan var mı doktora kalsa on gün gelme diyor ama ben tekrar girmek istiyorm hafta içi Nst ye .