Aynı sorun bendede var maalesef yeşil akıntım oluyo ve lökasit yuksek cıkıyo doktorum piyoleseptyl verdi 50gr sabah 2 akşam 2 içmeye başla bihafta kullan 3 lt su tuket bihafta sonra idrar tahlili yapalım dedi allahtan bende yanma kaşıntı falan yok mantara cevrmedi