Doğum hikayelerini burda okuyup hep benimki nasıl olucak diye merak ediyordum erken doğumlara çok şaşırıyorken ki bu erken dediklerim 36 hafta falan oluyo ben 32 haftalıkken doğan bir mucizeyi yaşadım iki hafta mesanede hissettiğim bir baskım vardı idrar tahlilleri kültür falan yapıldı kum döktüğüm söylendi ama bir türlü geçmeyince tekrar ultrasonla bakıldı ve rahim ağzı kısalığı olduğu ortaya çıktı ilaçlar aldım doktor sadece tuvalet ve yemek için yatağından kalkacaksın dedi ben Didim’den izmire gidiyordum doktor için doktorum her zaman mesajlarıma aramalarıma geri dönüyordu memnundum her neyse 18 şubatta ilaçlarımı aldım 18 şubatta Didim’e geri döndüm 20 Şubat sabah bebişimin hareketleriyle uyandım eşimle birlikte onunla konuşuyorduk Sonra tuvaletim geldi yine diyip kalktım ama bu sefer idrar gerine kan geldi hemde öyle böyle değil elim ayağım titremeye başladı hemen buradaki acile gittik ki doktor acile değil ben ordan onun polikliniğine gittim o kadar ilgisizdiler ki açılma yok dedi ultrasonla baktı sevk edebilirim şuan biz bişey yapmayacağız ambulansla sevkini sağlarım aydın veya Muğla’ya dedi eşim o sırada doktorumu aramış hemen buraya gelin demiş bizde kimse zaten ilgilenmediği için basıp izmire geldik doktorum muayene ettiğinde kordon 3 kere boynuna dolanmış ve plesanta çıkışa yönelmiş parçalanmaya başladığı için kanama oluşmuştu acil sezeryana almam lazım bebeği riske atmamak için dedi ve ben ne olduğunu anlamadan kendimi doğumda buldum bebeğim gelmeye hazırmış zaten :) 1685 gr doğdu benim miniğim ve prematürelerde pek duyulmuş görülmüş bişey değilmiş ama benim bebeğim tek dişiyle dünyaya geldi ve küvezde kalırken 2. Ci dişi çıkmış 24 gün küvezde kaldı 1480 e kadar kilosu düştü suan 2.200 oldu ve çok şükür evimizdeyiz herkese sağlıkla kucağına almasını diliyorum böyle güzel bir duygu yok duyguları anlatmaya kelimeler yetmez hastanenizi ve doktorunuzu iyi seçin ben seçtiğimden memnundum ama acil gittiğimden değil. Biraz uzun oldu kusura bakmayın 😔