Birmelekmoms Merhaba hanımlar 17+5 deyim ve ara ara hafif şiddette ve bazen artan agrılarım oluyor benim gibi ağrı yaşayan var mı? Bu ara da hamileligimin başından beri bu tarz agrılarım var sadece ne zaman biter onu merak ediyorum ☺️
Cigdemveminik Birmelekmoms sanırm bitmiyor o ağrılar bebek büyüdkçe baskı yapıyo kask ağrısı normalmiş yani 🥰
Zuleyha1 Benimde o şekildeydi 33 haftalığız ama hala ağrılar devam ediyor en başından beri aynı dahada arttı üstüne
Birmelekmoms Cigdemveminik normal olduğunu doktorumda söylüyor ama elimde olmadan kasılıyorum agrım olduğunda ve direk uzanıyorum korkuyorum çünkü bişey olucak diye🙁
Cigdemveminik Birmelekmoms bende öyleydim çok iyi anlıyorm şmdide bebeğm harekt etmye başladğı için biraz rahatm ama yine bile aniden giren kask ağrısı oluyo bazn bebek bi tarafa toplanıyormş dün gittğmde sağ tarafa toplanmştı doktrm normal orda rahat etmiş orda duruo oyzden kasklarn ağrıyo dedi