YYR19 Burcu089 37+1 de 3.400 3.500 dedi doktorum ama mart 30 da doğum yapcam ben sezeryan olacagım için doktorum 3.500 üzeri doğar dedi ama tek isteğim sağlıklı olması 🤲
Burcu089 YYR19 benim hesabıma göre 39. Hafta nisanın 3 ü oluyor. 39 dan önce sezeryan yapmak istemedi doktorum
YYR19 Burcu089 valla canım cuma gittim kontrole banada normalde nisan 1 2 diyordu ama bebeğin gelişimi cok güzel tamamlamıs simdi bile alsak olur ama 9.ayı görelim dedi 🤷
Esra_cglr Burcu089 aynen canım iriymis biraz 39da falan gelmeye kalkarsa yada daha gec sezeryan dedi doktorum