KubrAbdullahh Kızlar 35+6 haftalıgız benim kızım hala ters duruyor sizinkiler kaçncı haftanızda döndü
Canan_gun55_ KubrAbdullahh ben 28 haftamda sanırım kontrole gittiğimde öğrenmiştim tam olarak 26-28 gibi bişeydi o hafta Bu haftadır doğum pozisyonundayız canım
UraSsmom KubrAbdullahh 29+4te hissetmiştim 30da gittim doktoruma direk döndümü diye sordum ve dönmüştü 😅
KubrAbdullahh Canan_gun55_ ya iyi maşallah canım benmki 25. Haftadan beri bu şeklde duruyo kafası sag kaburgamn altında morelm bozuluyo hayırlısı olsunda normal dogum istyordum 😒
Canan_gun55_ KubrAbdullahh canım bnmkide ilk başlarda ters duruyodu sonra düzeldi bayadır da doğum pozisyonunda düzelir korkma canm
Sserpildyn UraSsmom ya nasıl anlıyorsunuz döndüğünü ben de merak ediyorum dönen bebeklerin hareketleri nerede hissediliyor
198723 KubrAbdullahh Biz 37 olduk hala ters ilk bebegim normal çok istiyordum büyük ihtimal nisanın ilk haftası sezeryan olacam zaten kafa yapısı da biraz büyük demişti dr bakalım nolacaz hayırlısı
KubrAbdullahh masalsii dogum pozsuonunda olsnda canm yapsn baskı dönmeyncede sıkıntı bebek büyğyo dönmesde zorlasıyo hepten ya 😒
KubrAbdullahh Sserpildyn doktor söyluyo canım ters bebek die benm kasıklarımda ayakları var sokuyo oraya sag kaburgamn altındada kafası var hissediliyo
UraSsmom Sserpildyn Valla bende ilk defa bişeyi anladım canım şaşırdım bende. 29 da gitmiştim dönmemiş dedi 29+4de hareketlerini çok değişik hissettim, 30 da gittim anlattım doktoruma o zaman dönmüş işte dedi
Sserpildyn KubrAbdullahh ben de sağ kaburgamin altında hissediyorum genel de ama kafamı ayak mi anlayamıyorum 🙈 çaprazında yani sol kasığımda ara ara hissediyorum gidince soracağım 🥰