Akduygu ahh bizde hepsini bu ay sonu alicaktik ama virus den dolayi gidemiycez gibi korkuyoruz 😣 bebek odasi takimini aldi kaynanam,bebek çantası,bebek bezi,zıbın,2-3 tane ince eşofman,4veya5 tane farkli alt ust tsort,birde amurgami oyuncağı ve çıngırağı,patik,1 tane tulum ve son olarak da doğduktan sonra belini sarmak için aldık 😂 digerlerini insallah ay sonunfa ALLAH nasip ederse alicaz canm kendime daha almadım ama en son kendime alicam gibi 🤣🤣tam alanlar yazsa da ona göre bende alsam fikir olsun aklımızda 😘