Nilaydogan 4buçuk aylık hamileyim gram iştahım yok, yediklerim ağzımda büyüyo resmen var mı böyle sıkıntı yaşayan?
Nilaydogan Deletedmom137 yemek yiyorum ama çok az yiyorum oda isteye isteye değil zorlayınca da istifra ediyorum 🤦♀️
Deletedmom137 Nilaydogan bende ilaç kullanıyorum onun sayesinde yıyebiliyorum zaten yemek değil zehir yıyorum sanki ağzımda büyüyor😕
Badembebe Nilaydogan bende 3 aylığım, çok sevdiğim şeyleri bile yiyemiyorum eskiden yediğimin yarısı ile tıka basa doyuyorum