Hvva70 Slm kızlar hayırlı akşamlar, 2 3 gün önce hamile oldugumu ögrendim karın ve bel agrım cok bu normalmi tecrube li arkadaslar dan cevap bekliyorum 15 nisanda da ilk kontorlüme gidecegim inşallah maşallah demeyi unutmayın 🤲❤️❤️ Allah isteyen herkeze nasip etsin!
Hosgeldinbebek Hvva70 hayırlı olsun 😍 bambaska bi bel ağrısıyla öğrenmiştim ben de, kanama olmadıgı sürece ilk haftalarda kasık ağrısı normal, adet olacak gibi sanki olmuştu. İnşallah sağlıkla gelir bebegin, 🍀😍
busracelik3011 Çok normal iyi ki bilinçlisiniz bazı kişiler ağır ağrı kesiciler içebiliyo 😊 Maşallah Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 😘
Hvva70 busracelik3011 Allah razı olsun Allah isteyen herkeze nasip etsin, cok rahatlattın beni sagol ❤️🤗
busracelik3011 Hvva70 rica ederim bende aynı şeyleri yaşamıştım hala da bel ağrısı var 15 haftalık olduk 😂
Hvva70 busracelik3011 maşallah Allah sanada sag saglim kucagına almayı nasip etsin gercekten onlar iyi olsunlar da arıları cekmeye razıyız 🤲❤️