Seda- Iyi aksamlar hanimlar Lierac ve hindistan cevizi yagi kullaniyorum ama göbegimde kirmizi noktalar olustu ve kasiniyor. Böyle bir durumu yasayan var mi ?
Halime_ Seda- 18. haftada başladı mor mor catlaklarm bio oil kullanıyorum daha önce badem yağı kullanmıştim ama tüylenme yaptığıni duyunca bıraktım
Kubraverdi91 Seda- bende ikisini kullanıyorum ne yaparsanız yapın çatlamaya müsait cildiniz varsa çatlıyor üzgünüm ama kaşıntı varsa çatlamaya hazırlanıyor demektir bende de durum aynı
Seda- Lierac 2.tüpüm aslinda daha oncesinde birsey olmadi ilkini eczaneden aldim ikincisini watsonstan aldim acaba ondan mi