hafsa2020 Kızlar 2. Gebeliğim ama unutmuşum ben bu zamanları kasık ağrıları normal mi çok şiddetli olmayan ?
Snszasla hafsa2020 normal tabi canım bende 5 haftalığım 4. Haftada daha şiddetliydi şu am yine oluyor ama ara ara gün içinde illaki oluyor belim de çok agrıyor
Snszasla hafsa2020 ay maşallah 🧿😀 Allah kolaylık versin canım tam haraketlilik zamanı durmaz yerinde bıcırık 😀