Paresss canm hiç korkma bende 10+3haftalık hamileyim.5.haftada lekelenme basladı bir hafta leke geldi sonrası aman Allahım öyle kanamalar geçirdimki aklım şaştı.yatakmı batmadı pedden geçir,halılarmı batmadı.herseferinde düşük yapıyorum diye gittik acillere.bir hafta hastanede yattım.şükür bebeğim hala iyi yanlız kanama alanım çok büyük olduğundan biraz keseye zarar vermeye başlamış ama hala bebeğin direniyo dedi doktorumuz.bende çok korktum çok ağladım halada korkuyorum ama minicik lekelenmeyle düşük yapanda var senin gibi kanayıp doğuranda var dedi doktorum.ben göbekten iğne vuruluyorum hergün sabah akşam.korkma ve dinlen hiç kalkma çok dua et ben çook ettim inşallah sağlıkla kucağımıza alırız bebeklerimizi