Kızlar kanımda guatr vardı gebe kalmadan öncede kullanıyodum ilaçları en son doktora gittiğimde boğazına sıçramış dedi hem kanda hem bogaz da ama bişy gözükmüyo du ozmn yutkundugumda flan anca gözüküyordu şu an şişiyo gittikçe aynaya bakamıyorum hastaneye de gidemiyorum bu olayı yasayan varmı bilgisi olan flan 😐