Kızlar acile gittim geldim bebeğim çok şükür gayet iyi ama idrar yolu enfeksiyonum çıkmış bebişin hareket etmeme sebebiyle ilgili birsey demediler yanlız İstanbul’da yaşıyorum devletin aciline gittim ve oradaki doktor çok güzel ilgilendi beni nst ye alan bi asistan vardı bana diyorki heryer korona neden geldiniz dedim ki ben tıp okumadım korkuyorum birsey oldu diye içeriye o kadar kötü girdiniz ki dedi. Bizde birsey var sandık dedi hakbuki Birseyiniz yokmuş dedi Bnde dedim bunu buraya gelmeden öğrenemezden ama dedim. Maske vardı ağzımda konuşurken nefesim gitti bi an açtım agzımı bağırdı kaptın agzınızı diye hiç cevap vermedim çok acımazsızlar ya ben korkudan ölüyorım evladıma birsey olacak diye onlar resmen terslemeye yer arıyorlar.