Merhaba canım anneler ❣️ 7 hafta 2 günlüğüz çok erken diyenler oluyor ama bu yaşadıklarım gerçekten beni çok yoruyor. Geçmeyen mide yanmalarım ve ekşimelerim var hastaneye gitme konusunda çok tedirginim gündemden ötürü. Yemek borum resmen alev alev yanıyor, yediğim hersey ağzıma geliyor ama istifar edemiyorum geri boğazımdan gidiyor. Çok sıkıntıdayım artık göğüs kafesim ile yemek borumun birleştiği nokta ciddi anlamda sancıyor. Ne yapmam gerek lütfen sabitleyip yardımcı olabilir misiniz 😢