Arkadaşlar dün ilk defa kahverengi akıntım olmuştu iç çamaşırım ve baya vardı çok tedirgin olup gece hastaneye gittik serum, iğne, fitil verdiler ve temizlediler düşük tehliken var dediler dinlen yat dediler 15 haftalık ikiz hamileyim sizlerde de olan var mı ?