Merhaba annişler,24+3 günlük gebeyim 2 gündür bagsurum cıktı biraz lavaboda zorlandım ıkındım o tetikledi herhal cok canımı yakıyor yürürken bile benim gibi olan varmi hangi bölüme gitmem gerek veya evde tedavisi varmı hastaneye gitmeyede korkuyorum malum heryer korkutuyor bizi🙄🙏😔