Mavikiz Canim benim ben cok cektim o.mantardan benimde senin gibi sadece yanma sorunum vardi. Bekarken her adetimin basinda ve sonunda aşırı yanmam olurdu. Ozamanlar antibiyotik ve krem vermisti ama hic gecirmedi. Evlendikten sonra da her ilişkimde aşırı yanma sorunundan acı cekiyordum. Neler cektim o mantardan en son özelde bi doktora gittim bana fitil verdi 6 günlük biraz zorlandim.kullanirken ama kullandim ve trendyoldan genital bölge temizleyicisi icin sebamed intim diye bir jel aldim ondan sonra gecirdim simdi sorunum olmuyor. Yogurtlar mi surmedim sirkeler mi.. sarimsak mi yemedim sogan suyumu icmedim sonra aktardan aldigim bi tohum gibi birsey vardi onu bile icmistim bekarken ama hic fayda etmedi fitil ve sebamed in jeli ile gecirdim ayni zamanda bütün ic camasirlarimi pamuklu yaptim giyerken ütüledim.. Biraz uzun oldu yazim ama.bende.cok çektiğim icin anlıyorum. Bana sorabilirsin