Semaa18 şimdi hastaneyi aradım ben poliklinikler devam ediyormuş ama sağlık bakanlığının yazısı gereği zorda mecbur olmadığınız sürece hastanelere gitmeyin beyanını belirtti santraldeki bayan aktif bi şekilde devam ediyor yani canm sorun yok öyle bişey de olunca direk hastaneyi arayın birinci ağızdan duyun her kafadan ses cıkıyor çünkü