Gull2110 Karnım tam yuvarlak değil kızlar hamile olduğum çok belli şiş ama böyle yusyuvarlak değil sizlerinki nasıl annem bebeğin duruş pozisyonundandır diyor ama ne zaman top gibi yuvarlak olacak bu arada 26+5 iz ☺️
Deletedmom124 Gull2110 herkesin top gibi olmuuor ki yayvan oluyor kimisinin kimisi az çıkıntılı çocuğun durusundan kaynaklı
defnemila Gull2110 Cilt yapısı ile alakalı. Benim ayva göbeğim vardı dolayısı ile hamile kalınca ilk orası şişti şimdi değişik bir şekli bar karnımın alt taraf yuvarlak gibi yukarısı biçimsiz :)
Tstnptt Gull2110 kızlar yayılıyorlar canm bnm ablamın da öyleydi bnm 16 haftalık olmasına ragmen yayıkk karnım