Pervin36 bende 18 haftamdayım allah kurtarsın hepimizi 😄 ben gebe okuluna gitmiştim bende normal doğum istiyorum epidural konusu açılmıştı orda demişlerdi ki baktınız zorlanıyorsunuz istediğiniz müddetçe doktorların onayıyla hemen yapıyoruz endişe etmeyin başladı olmaz gibi düşünmeyin demişti içim rahatladı ama omurilik sinirine yakın bişey istemem sanırım kolay su gibi bi avazda doğum nasip etsin canm ☺️