bilges DidemYldrm şeker çıkmadı çok şükür yanı elımde ayagım da falan bı şişlik hıssetmıyorum ama tuz lu yıyodum yenı yenı bıraktım sayılır inş. Dıkkt edıcem
DidemYldrm bilges dikkat et canım son aylarda zaten kilo alınıyor o yüzden benim doktorum ilk 4 5 ay hiç kilo alma dedi bana 5 ayımı doldurdum daha yeni 1,5 kg aldım bundan sonra da 6 kg 7 kg almak istiyorum bakalım sağlıklı olsunlarda bebişler