L_yla123 11 haftalık gebeyim bugün iyi bi trmizlik yaptım ama kendimi yordum galiba biraz rahimde batmalar hafif sancı vuruyor acaba bebek büyüdüğü için mi yoksa bişey mi oldu 😞