Anneyim13 Merhaba , ben 7. Haftamdan sonra 5 hafta gitmedim kontröle ve ve zamanla sizin gibi düşündüm belirtilerim gitmeye başlamıştı mide bulantım, koku hassasiyetim ve cuma sabahı uyandığımda çok az bacakları mdan su aktı kesin bebeğimi kaybettiğimi düşündüm hem eşimi hem kendimi strese sokup hastaneye varana kadar ağladım takı ultrasonda bebeğimi görene kadar 🤗 Gayet sağlıklıydı kesinlikle olumsuz düşünmeyin