En başından beri kızım olacak diye çok istedim çok dua ettim hatta genelde kese yuvarlak olursa kız olur derlerdi benim kese top gibi yuvarlaktı hep. Kız olacak diye baya heveslenmiştim 😊 dün ultrasonda oğlum olacağını öğrendiim 🤗 tabi ki üzülmedim ama insan bir garip oluyormuş😊 önemli olan sağlıklı gelmesi inşallah sağlıklıdır biricik oğlum😊
Size ultrason fotoğrafını göstermek istiyorum. Pipisini ben bile gördüm. Kesin erkek değil mi? Daha da değişmez 😂😂😂
https://imgyukle.com/i/JLEwtb
