Byzb1 Ilawka Bazen sancılı bazen bel ağrısı bazen de mide bulantısı . Sonra hepsi bir anda geçiyor acaba diye tedirgin oluyorum 🙄😀 paranoyak oldum resmen
Kezosirac Ilawka Ilawka haftaya 14. Hafta olacak bulantilar cok.yipratiyo tansiyon düşmeleri 2. Cocukta olunca 1. Olanla ilgilenmek cok zor oluyor 😔😔 yine bugunlerimize şükür
Zeyha1 Ilawka Ara sıra bulantı gibi şeyler oluyor ama çok belli değil. Çoğunlukla devamli tuvalet gaz sancısı 😩😩
Aysenes Hic olmadigim kadar rahat skintisiz agrisiz masallah diyimde kendime nazar degdirmiyim 🤣 ama arada dusunmyoda deglm acaba icerde iyimi diye bidahaki randevum taaa 5. Ayda 🤦♀️
Ozgenurr Çok şükür hiç bir sıkıntı çekmiyorum ilk hamileliğim herşey yolunda yatma pozisyonunuz nasıl onu merak ediyorum 14. Haftam bitmek üzere bebek büyüdükçe yatış pozisyonunuzda değişikliğe gidiyor musunuz ?
blackdaisy Benimde aşırı bulantım var prilam kullanıyorum ve yüz üstü yatıyorum çoğu zaman karnım hiç çıkmadı. bazen de bebeği hissediyorum sanki sizden hisseden varmı? İlk gebeligim
1Vera_ Bulantı, mide gazı, bağırsak gazı, mide yanması ve arada gelen baş ağrısı. Sabahtan beri de adet olacak gibi ağrım var 13hafta bitti çok şükür. Acaba bu adet ağrısı normal mi?
GulcanYvz Ilawka bizde 15+2 olduk şu bi kaç gündür bel bacak ve kasık ağrısı var birde mide yanması kızlar sizin göbekler belli oldu mu azıcık
1Vera_ GulcanYvz benim bir kaç gün öncesine kadar göbeğim şiş bir haldeydi. Sonra bir sabah Bi uyandım göbeğim inmiş biraz sertleşmiş. Sanırım gazdan şişti önceden. Şimdi normal 🙈
Ilawka GulcanYvz evet bendede biraz sisti sanki gazdanmi sisti bebekdenmi sisti yada yatmakdanmi sisti bilemicem ama sisti yani 😂 benim karin sismeye meyilli zaten yemek falan fazla yediyim zamam