PinarAli Gastrit ve ülser var bende ve hamilelikte çok sıkıntı çekiyorum, Niğde ağrıları yanma ekşime, boğazında bişey takiliyomus hisssi, benim gibi olan anne adayları varmı acaba
RmeysaAkba PinarAli bende de kronik gastirit var valla bulantılar zaten çok bide sayesinde iyice beter ediyo ya sabır çekiyorum napim
Deniz14 PinarAli gastrit ve reflüm var öide yanmasından uyuyaöadığım geceler oluyo 31+2 yiz az kaldı sabır sabır diye diye bu zamana geldik
PinarAli RmeysaAkba kıyamam geçmiş olsun, benimkisi Dr kronik gastrit bide üzerine ülser olunca daha da zor tabi
Deniz14 PinarAli Az kaldı şükürler olsun doğduğunda bu mide yanması devam edicek diye çok korkuyorum ama Allah hepimize kolaylık versin şifa versin 🙏🏻
mervesarp2005 PinarAli Off sorma. O kadar kötü bişey ki. Her yediğim şeyden sonra pismanlar oluyorum. İlaç takviyesi almadan geçmiyor malesef. Elimde olsa midemi aldiricam komple. Allah yardımcımız olsun. Bide ben daha 21 haftaligim. Son ayları düşünemiyorum.