brnr09 Merhaba kızlar. 16 haftalık hamileyim. Şeker ölçüm cihazım var. Evde takip yapmak istiyorum. Burada da yapanlar vardı görmüştüm. Nasıl yapıyorsunuz? Hangi saatlerde ölçmem lazım?
Ozgelin Yemek yemeden hemen önce ölçüyosun..yemek yedikten sonra bir saat içindede tokluk..yemeğe başlar başlamaz bir saatin başlamış oluyor genelde bu kısım da hata yapıyolr iki saat değil yemek yemeğe başladığn an başlamış oluyor saatin..