Kıxlar 17 haftalık hamileyimm 3 gündür belim tutuldu doğrulamıyorum ne yapabilirim bilen var mı sürekli sarıyorumm sıcak tutuyorum ama fayda yok ne uyuyabiliyom nede öksürüyom zaten yatarken okadar zorlanıyom ki bide öksürük gelincee sıcak su konulur mu sizce başına gelen var mı sizi rahatlatan öneriniz var mı banada 😔😔