Kocluayse bana doktor başta söyledi zaten şu an da düşebilir 10 gün snrada 1 ay sonra da yani ona göre spriali cikartacam kabul ediomsn dedi sprial ile önermiyoz dogumu dedi ben 2 hafta sonra gttm düsün dedi bana 7 haftalikti çikarttigimda zaten başta boş gebelikte olabilir denmisti snra spriali cikardi 7 haftalikken alttan keseye bakti var kalp atisinida 1 hafta snra gel dinleriz dedi yogun kanamalarım oldu sprial çıktığından beri ama çok şükür bebegim tutundu 12 haftadan snra kanamam kesti bide kanama olunca 2 gün oluyodu kesiyodu ama hastanede 1 hafta gttigimde yattgm oluyodu insallah saglicaklada kucagima alrm erken dogum riskide oluyor bu tür gebeliklerde dikkat etmek lazim hiç olmassa 3 ay birşey yapma uzan ayaklarını yastığa koy limon suyu sıkıp iç arada düsüge iyi geliyo insallah saglicakla kucagina alrsn canim senn ikinci gebelikmiydi