Merhaba kizlarr. Normalde bu hafta kontrolum vardi ama malesef kapiya cikma yasagi oldugu icin belcikada hic bi yere gidemioruz ve haliyle randevum iptal olduu😭 normalde cinsiyeti ogrenicektim 16 haftamdayim ama 20 nisana ertelendi. Ve cok merak ediorum sagligini gelisimini ama doktorum dedi eger her hangi bir sikayetin yoksa iyidir merak etmemem gerektigini soyledi. Sizinle paylasmak istedim moralim cok bozukk😭😭😭