Moralini bozmak istemem ama tam 16. haftama kadar ne su içebildim ne bişey yiyebildim 7 kg verdim kusmaktan hatta arada yatış yaptı doktor vücudum susuz kaldı diye serum takviyeleri yedim bikaç kez hiç merak etme doktor bebeğe bişey olmaz kendni zorlama bebek senden besleniyo olan sana oluyo dedi🤣16 haftadan sonra doktorum ilaç yazdı sanrm bebeğin büyümesini bekledi onzyd hala içiyorum içmediğim zaman bulantım oluyo içtiğimde mis gibiyim🙈bu arada 23+3 olduk çok şükür