Merhaba kızlar Ben 1 sene ara ile 2defa kürtaj oldum tüm genetik kromozom testleri yapıldı ve hiç bir şey çıkmadı. D vitamini çok düşük olduğu olduğu için ondan şüphelendi.ve d vitaminine başladı. 6 ay takip edip Daha sonra sağlıklı yumurta olsun diye klomen e başladım
adetimin 2. Gününden itibaren sabah akşam 5 gün içtim. Cuma günü kontrol e gidecektim ama durumlar malüm dışarı çıkmak istemedim. Doktorumla konuştum ovülasyon testi takibi yap günleri değerlendir dedi🙏 sadece klomen kullanımı ile hamile kalan oldu mu?