Bayanlar 6 aylık hamileyim yaklasik 1.5 aydan beri sabahları dilimin altı kurumus dilim yapismis oluyor ve sabah kahvaltı etmeden önce mutlaka 3-4 bardak su içiyorum ve yinede doyamıyorum çok su ictigimden sabahları boş karna midem ağrıyor
Gece yatmadan mutlaka 2 bardak su içiyorum gün içerisinde 2 lt yaklaşık icmeye çalışıyorum
Dr benden şeker idrar ve kan testi istedi yarın hastaneye gidip bunları yapicam ama sizdede böyle oluyirmu yoksa şeker hastası olabilirmiyim ?