vuslatim34 kuzum bizim çok uzun zaman oldu evleneli 2 buçuk yıl oldu 2 yıldır düşünüyoruz biraz üstüne düşmedik ilk 1 buçuk yıl şimdide 1 yıldır ciddi istiyoruz meğer prolaktinim yüksekmiş geçen mayıs ayında farkettik daha sonra hap kullandım ağustos ayında ilk gebelik oldu kimyasal daha sonra kasım ayında ve ocak ayında da kimyasal oldu kan pıhtılaşması ve genetik testlerimizi yaptırdık bende pıhtı çıktı hap kullanıyorum şuan genetik testlerde bir ay sonra çıkacak doktor kontrolünde gidiyoruz bu ay haplarla bakalım nasipse inşallah sağlıklı olsun artık inan çok yoruldum buda imtihan işte 😞