Kızlar selam 🙋🏻♀️ Size bi sorum olacak ben 11+6 haftalık hamileyim yarın 12 olacaz inşallah, benim 5. Haftamdan beri başlayan bulantı kusmam vardı en son üç gün önce üç gün boyunca serum kolumdaydı şimdi son 2-3 gündür biraz daha iyiyim en azından yiyebiliyorum tabi gecenin 4-5 gibi de prilam alıyorum bi tane sizce ben düzeliyor muyum bulantılarım azalıyor mu ? Umutlanmak istemiyorum çünkü, şimdi yine eskisi gibi olursam yıkılırım herhalde 😞 var mı benim gibi olan çok merak ediyorum