ilk önce Allah kavuştursun diyim 6 ay neki 2veya 3 sene eşim görev de 2 hamileligimdede bu böyle devam etti ama hiç bir teselliyi sigarada bulamadım evet sigara kullanırdım ama hamilelikte bıraktım bence 6 ayı dusunupte bebeğine bu dumanı maruz bırakma diyim ve yorum yapanlara ters cevap vermişsin hiç hoş değil herkes bebek ve sağlığı düşündüğü için yorum yapmış yani düşündükleri için 🤗