Bendede 5 gündür akıntı arttı ve sarımsı parçacıklı akıntı vardı cuma muayene oldum nişan olduğunu söyledi doktor , bu gün yine nts için gittim 2 sancım çıktı ebe muayene etti sonrasında eve geldim şimdi kanlı akıntı geliyor ve bebeğim çok hareketlendi. Bu arada 39+5 im