Merveipekk Merhaba hanımlar. Doğuma çok az bir zaman kaldı ve ben aldıklarımı yıkamadım kafam biraz karışık siz neyle yıkadınız bebeğinizin kıyafetlerini ve şampuan olarak ne kullanıyorsunuz? Şimdiden teşekkür ederim 🥰
Elif578 Merveipekk ben duru garanülle yıkadım gayet güzeldi şampuan uni baby nin almıştım daha kullanınca görcez bakalım 😀
Damla_K Merveipekk dalan roxy canım sampuan linola kullandık ilk oglumda cunku Dalin tarzı sampuanlar egzama yapmıştı doktor bunu verdi oglum 19 aylık oldu hala onu kullanıyorum. Yenidoğan a mustela falan almayı düsünüyorum piyasadakş normal sampuanlar ı kullanmayı düsünmüyorum gozun korktu cunku. Deterjan olarak roxy e devam edicem yenidoğan a
Cigdem0707 Merveipekk benim kizim 19 günlük şükür.Ben dalan roxy kullandim hala da kullaniyorum.Sampuan ve vucut kremlerini mustela aldim set😋