Kızlar merhaba. Dün birden bire otururken nefesim kesildi içim fena oldu ve bacaklarım titremeye başladı durduramadım 15 20 dakika sürdü dua falan ettim geçti. Ateşim yok arada kuru öksürük oluyor normalde birşeyim yok aklıma gelince nefesim daralıyor. 4 sene önce bacak titremesinden sonra bayılmıştım 1 hafta hastanede yattım CK kan değerim çok yüksekti. 9+4 haftalık hamileyim ayrı bir telaş yaptım hemen evin burda kadın doğum hastanesine gittim bebek çok şükür iyiydi. Ferritin yani kan değerim 1 çıktı geçen hafta. Bir de 8 ay önce babamı çok ani kaybettim 45 yaşındaydı ondan sonra tek başıma evde kalamıyorum geceleri eşim uyuyunca ölücekmişim hissi geliyor vs.. Zaten bu panik ataksa olanlar hemen evet demiştir bile. Dün olan kanımın çok az olması mı yoksa panik atak mı anlayamadım. 1 ay sonra inşallah herşey azalınca psikolagada gidiceğim.