Kozlar 29 haftalık gebeyim. Göbek deliğim hafif üstü hafif sol tarafında elimle dokunduğumda elime bi şişlik geliyo dün farkettim bugünde duruyo hala üstten bakınca da sanki göbeğimin o tarafı sola doğru yamuk duruyo gibi geliyo neden olabilir bilen var mı?