Benim doğum sancım belden başlamıştı, yani şöyle söyliyim, belimde sürekli devam eden sancı, karnımda da gaz sancısı gibi refl sancısıyla alakasız çok şiddetli bir sancı vardı. Duşta sıcak su tuttuğumda çok rahatlamıştom, fakat duştan çıkınca dahada şiddetlenmişti ve 30 dk da bir gelen sancılrım bir anda 15 dk da bire düşmüştü. Duşa gir ve bi bak derim